Wij streven ernaar om u de best mogelijke zorg te bieden. Om alles soepel te laten verlopen en een prettige sfeer te houden, vragen wij u om rekening te houden met onze huisregels.
- Respectvol met elkaar omgaan
- Wij vinden het belangrijk dat iedereen zich prettig voelt in onze praktijk. Behandel onze medewerkers en andere patiënten daarom met respect.
- Agressie, schelden, discriminatie en intimidatie horen hier niet thuis.
- Respecteer de privacy van anderen, zowel in de wachtkamer als aan de balie.
- Op tijd komen en afspraken nakomen
- Kom op tijd voor uw afspraak, zodat we iedereen op tijd kunnen helpen.
- Kunt u niet komen? Laat het zo snel mogelijk weten, liefst minimaal 24 uur van tevoren. Zo kunnen we iemand anders helpen.
- Spoedgevallen gaan altijd voor
- In spoedsituaties kan het voorkomen dat een patiënt voorrang krijgt. Hierdoor kan uw wachttijd soms oplopen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
- Gezondheidsklachten en behandelingen
- Door middel van triage beoordelen onze assistentes de urgentie van klachten en doen hun best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.
- Om u goed te kunnen helpen, is het belangrijk dat u open en eerlijk bent over uw klachten, medicijngebruik en medische voorgeschiedenis.
- Contact aan de balie
- Vanwege uw privacy bespreken wij bij voorkeur geen medische vragen aan de balie. Voor persoonlijke of medische vragen helpen wij u graag telefonisch of via het patiëntenportaal MGN.
- Contact via de telefoon en online
- Probeer telefoongesprekken met de assistent kort en bondig te houden, zodat we zoveel mogelijk mensen kunnen helpen.
- Voor herhaalrecepten en niet spoedeisende medische vragen kunt u ook gebruik maken van het patiëntenportaal MGN.
- Medicatie en voorschriften
- Bestel uw herhaalmedicatie op tijd via de receptenlijn of via het patiëntenportaal MGN.
- Onze huisartsen schrijven alleen medicatie voor wanneer dit medisch noodzakelijk is. Wij gaan niet in op verzoeken voor onnodige of overmatige medicatieverstrekking.
- Heeft u een klacht of suggestie?
- Wij vinden het belangrijk dat u zich goed geholpen voelt. Heeft u een klacht? Bespreek dit gerust met ons. Wij zoeken graag samen naar een oplossing.
- Heeft u een idee hoe wij onze zorg kunnen verbeteren? Laat het ons weten!